Comienza el nuevo Individual de Escala i Corda al 7 y medio y El Puig A domina el frontón parejas

Redacción El Polideportivo CV

El Puig A manté el seu domini a Primera de l’Autonòmic Parelles de frontó

El 35 Campionat Autonòmic de Frontó Parelles Trofeu Diputació de València entra en la fase decisiva per a conéixer els equips que accediran a les semifinals. El Puig A domina la Primera categoria amb solidesa, més després de tornar a guanyar a l’actual campió, Quart de Poblet. En mig dels dos, La Pobla de Vallbona ocupa la segona posició.

6ª jornada

Bvalve El Puig A encapçala el grup amb 14 punts de 15 possibles. Carlos i Alejandro no van acusar la ressaca de la inauguració del frontó J.A. Montesa del Puig de divendres a nit -on jugaren la partida d’exhibició amb Bengoetxea VI i Erasun- i s’imposaren per 41-21 a Ninobe Quart de Poblet.

Adrián i Roberto són ara tercers amb 9 punts. I ho són perquè Àlex i Pasqual de la Pobla de Vallbona els han avançat gràcies al seu triomf contra Museros (41-25), i compten amb 11 punts. Els tres equips arrosseguen una partida pendent.

La quarta posició és per a Bvalve El Puig B, amb 8 punts. Saúl i Marco s’apuntaren la victòria en el seu duel contra Castelló (41-30), format per Vicent i Joaquín. Els de la Plana tanquen la taula encara sense punts i amb una partida ajornada. Per la seua banda, Vicent i Enrique de Museros, amb 3 punts, en té dos pendents.

RESULTATS 6ª JORNADA:

Bvalve El Puig B 41 – CP Castelló 30

CPV La Pobla de Vallbona 41 – CPV Museros 25

Bvalve El Puig A 41 –  Ninobe Quart de Poblet 21

CLASSIFICACIÓ:

1º Bvalve El Puig A 14 pts (-1)

2º CPV La Pobla de Vallbona 11 pts (-1)

3º Ninobe Quart de Poblet 9 pts (-1)

4º Bvalve El Puig B 8 pts

5º CPV Museros 3 pts (-2)

6º CP Castelló 0 pts (-1)

Comienza el nuevo Individual de Escala i Corda al 7 y medio

Más de sesenta serán los participantes que se repartirán en las ocho categorías con las cuales contará el torneo: seis seniors, una para juveniles y otra de veteranos para mayores de 45 años. Entre los clubes que presentan más jugadores al campeonato figuran el de Riba-roja de Turia, con 8 representantes, Crevillent y Pelayo, que cuentan con 6, Faura y Torrent, que tienen 5 jugadores, y los de Manises y Onda, que presentan 4 al torneo.

En la primera categoría las partidas del grupo A enfrentarán en la jornada inaugural a Pablo del CPV Pelayo con Alex del Xúquer Sueca, y a Ferran de Riba-roja con Guillem del CPV Pelayo. Mientras que en el grupo B serán Gabri del CPV Museros, club que vuelve a las competiciones de escala i corda, con Paco de Onda, cerrando la jornada la partida entre Alex de Onda y Josevi del CPV Moncada.

En cuanto a la competición juvenil se disputarán las tres primeras partidas del campeonato con los siguiente programa: Diego y David de Riba-roja se enfrentarán en el primero derby de la semana; Angela de Faura jugará en el trinquete de Algimia, su sede para el campeonato, ante Alvaro de l’Eliana; mientras que Vicent de l’Eliana completará la jornada jugando en casa ante Simon de Ontinyent.

Respecto a la división de plata Isaac del CPV Torrent jugará con David del CPV Castelloner, y Jaime de Manises con Marcos de Algemesí, en el grupo A. Siendo las partidas del grupo B entre Jose Ramon de Manises y Fran de Faura, y entre Martin de Faura y Xavi de Manises. En el caso de los veteranos las partidas iniciales del torneo tendrán como protagonistas a los compañeros de Riba-roja, Campos y Ramon; y a Pedro de Onda con Carlos también de Riba-roja.